fbpx
הרשמה לוובינר CGS:

"לוקחים את מוקד התמיכה והשירות לשלב הבא – עם שיפור במאמץ, אמפתיה ונאמנות"

יום רביעי , 15 בספטמבר 2021, שעה 21:00 (זמן ישראל)

שימו לב: הוובינר הבינלאומי יתקיים בערב יום כיפור. למנהלים בישראל יצרנו את האפשרות הבלעדית לקבל הקלטה של הוובינר לצפיה על פי דרישה לאחר שיתקיים.

הוובינר מיועד ל: מנהלי מוקד תמיכה ושירות, סמנכ"לי תפעול ומנהלי חווית לקוח (CX)

הירשמו לוובינר בו סטיב פטרוק, נשיא חטיבת מיקור חוץ גלובלי, ודאג סטפן, נשיא חטיבת לימוד ארגוני, יחד עם אנליסט ראשי ב- CCW, בריאן קנטור,
יציגו כיצד:

1. מציאות מועשרת (AR) בשירות עצמי ובליווי נציג,  יכולה לטפח תקשורת, להאיץ פתרון בעיות ולבנות נאמנות לקוחות

2. אוטומציה ו- AI יכולות לצמצם מאמצים ולספק חווית שירות מותאמת אישית ללקוח

3. כלים מתאימים והכשרות של נציגים יכולים, לא רק לקצר את הזמן משלב הלימוד ועד לעבודה מעשית ב- 30%, אלא גם להוביל לצמצום במספר השיחות המועברות ולשפר את שביעות רצון הנציגים

4. נתונים המספקים "תובנות מעשיות" יכולים לשפר תפוקה ב- 20% ולשפר את ציון ה- net promoter

5. מדידה של מאמץ (Effort), אמפתיה ונאמנות, תוביל לחדשנות גדולה יותר, צמיחה, ורווחיות משופרת

מלאו פרטים ויישלח אליכם קשור לצפיה כאשר הווידאו יהיה מוכן לצפיה On Demand:

* הרשמה לקבלת הקלטה של הוובינר פתוחה עד ה- 15 בספטמבר

 

בין לקוחותינו

השאירו פרטים לקבלת עדכון על ההדגמה הקרובה

דוח חדש של CGS:

מגמות 2022 במיקור חוץ ותמיכה בלקוחות: מתן מענה בעולם מורכב מתמיד