fbpx

בלוג CGS ישראל

CGS קוטפת תארים עבור מצוינות באספקת שירותים מנוהלים

תמונה 1 מותאמת
חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא תמונה-1-מותאמת-1-1024x535.jpg

ניו יורק, ניו יורק – 23 ביוני 2021

CGS, ספקית עולמית של אפליקציות עסקיות, לימוד ארגוני  ושירותי מיקור חוץ, הודיעה היום כי CRN, מותג של חברת The Channel Company, בחר ב- CGS  ברשימת 500 ספקי השירותים המנוהלים המוצלחים ביותר בצפון אמריקה לשנת 2021- "2021 Managed Service Provider (MSP) 500 list", בקטגוריית "" MSP Elite 150.  

הרשימה המתפרסמת מדי שנה מוקירה את ספקי הפתרונות המובילים בצפון אמריקה שהפגינו גישות חדשניות וחשיבה עתידנית לגבי שירותים מנוהלים. שירותים אלה מסייעים ללקוחות להגביר את היעילות התפעולית ולנווט במורכבות המתמשכת של פתרונות IT (טכנולוגיית מידע), תוך כדי מיקסום ההחזר על ההשקעה שלהם במערכות מידע.

קטגוריית MSP Elite 150 בה נכללת CGS, כוללת MSP (ספקי שירותים מנוהלים) גדולים הממוקדים במידע, ואשר מספקים שירותים בסביבת הלקוח ומחוץ לה. 

"ספקי שירותים מנוהלים מאפשרים לחברות להתמקד ביעדי הליבה שלהן תוך שיפור האיכות והאמינות של יכולות מחשוב הענן שלהן", אמר בליין ראדון, מנכ"ל חברת The Channel Company. "ספקי הפתרונות ברשימת 'MSP 500 list 2021' של CRN ראויים להכרה בעבור הגישות החדשניות שלהם והחשיבה העתידנית לשירותים מנוהלים, ובעבור היכולת להגביר את ההתיעלות התפעולית כדי למקסם את ההחזרים על ההשקעות".

עם מגוון מקיף של שירותי CGS ,IT מאפשרת לחברות בגודל בינוני לבצע תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית, לעבור לענן, לעבוד מכל מקום ולבנות אסטרטגיות תשתית ואבטחת סייבר.

"אנו מתכבדים להיכלל שוב בקטגוריית 150 חברות העילית, המוקירה את השירותים המנוהלים שלנו.", אמר הנשיא והמנכ"ל פיל פרידמן, CGS. "במהלך שנה מאתגרת זו לעסקים ברחבי העולם, CGS מתגאה בשותפות עם לקוחותיה המוערכים, ובשיפור יעדיהם העסקיים על ידי מתן שירותים ופתרונות מהשורה הראשונה. הכרה זו היא הוכחה ללקוחות ולעסק שלנו."

עם פתרונות תמיכה של IT מותאמים אישית, CGS מציעה גישה גמישה שתתאים ליעדים העסקיים הייחודיים, לטכנולוגיה ולמערכות של כל לקוח. כגון, פתרון מקצה לקצה, עזרה בהשלמת פרויקט IT גדול, ביצוע שינוי טכנולוגי נרחב או ניטור איומי אבטחה ברשת. על ידי שימוש בשירותי ה-IT של CGS, חברות יכולות לפנות תקציב ומשאבים לביצוע פרויקטים משתלמים יותר על ידי צמצום עלויות התפעול והתחזוקה ומיטוב התשתית הקיימת שלהן.

רשימת "MSP 500 list 2021" של CRN מוצגת באתר של- www.CRN.com/msp500 :CRN   

זהו תהליך פשוט, אך לא קל: כיצד להפוך לארגון ממוקד לקוח ב6 שלבים

לא משנה אם זו חברת B2C או חברת B2B, חברות ממוקדות לקוח הן אלו שמציבות את הרף החדש. חברות אלו יכולות לנוע מארגוני ענק כמו אמזון ואפל שמנהלות צוותי מכירות ושירות לקוחות איכותיים או אפילו הטכנאי סלולר שנמצא בסוף הרחוב בו אנו גרים. האנשים, הם הנכס הקריטי ביותר בשירות לקוחות. כשהארגון משקיע באנשים, חווית הלקוח מובטחת.

תמיכה רב לשונית – 3 יתרונות ושיטות עבודה מומלצות לשיפור חווית לקוח

אנשים טובים, תהליכים מסודרים וכלים מתקדמים הם אבני היסוד לכל מודל מיקור חוץ מוצלח. יחד עם זאת, אפילו בעזרת הטכנולוגיות והכלים הטובים ביותר, אי קיום תהליכי גיוס והכשרה נכונים ישפיעו בצורה ישירה על יכולת הארגון שלכם לספק תמיכה איכותית ועקבית ללקוחות הארגון.
האנשים, הם הנכס הקריטי ביותר בשירות לקוחות. כשהארגון משקיע באנשים, הצלחת צוות התמיכה מובטחת.

3 דרכים לשיפור תפוקת העובדים באמצעות AR

ציאות רבודה (AR) משנה את הדרך בה אנו עובדים. פתרונות מתקדמים כבר מוטמעים בכל רמה בארגון החל משיתוף פעולה בזמן אמת וסיוע של מומחים ברצפת המפעל ועד למצגות תכלית בפני מקבלי ההחלטות בארגון ובההנהלה הבכירה. בשורה התחתונה: על ידי אימוץ טכנולוגיה חדשנית זו, תפוקת העובדים בארגון תעלה באופן משמעותי.

ההשקעות המשתלמות ביותר למיקסום חווית לקוח בשנת 2022

מאז מגיפת הקורונה, 49% מהצרכנים בארה"ב לוקחים בחשבון את שירות הלקוחות כנתון בסיס לפני ביצוע עסקאות עם ארגונים שונים. ואף 30% אחוז מהלקוחות מוכנים לשלם יותר עבור שירות לקוחות מעולה, כאשר גם הצרכנים והארגונים פועלים לקראת בניית השגרה החדשה וכבר ברור כי חווית הלקוח הינו הפרמטר שיכול לבנות או להרוס מותגים האנשים, הם הנכס הקריטי ביותר בשירות לקוחות. כשהארגון משקיע באנשים, הצלחת צוות התמיכה מובטחת.

השאירו פרטים לקבלת עדכון על ההדגמה הקרובה

דוח חדש של CGS:

מגמות 2022 במיקור חוץ ותמיכה בלקוחות: מתן מענה בעולם מורכב מתמיד