fbpx

בלוג CGS ישראל

CGS זוכה בפרס Gold Stevie Award לשנת 2021 בקטגוריית ספק מיקור החוץ של השנה למוקדי תמיכה ושירות

stevies

CGS, ספקית גלובלית של אפליקציות עסקיות, שירותי מיקור חוץ ולימוד ארגוני, נבחרה במסגרת 2021 Stevie Awards כזוכת פרס הזהב בקטגוריית ספק השנה למוקדי תמיכה ושירות במיקור חוץ. זו הפעם השלישית בה CGS זוכה בקטגוריה זו.

פרסי ה- Stevie Awards הם היוקרתיים בעולם בתחומים של שירות הלקוחות, מוקדי תמיכה, פיתוח עסקי ומכירות. ה- Stevie Awards מנהלת שמונה מתוכניות הפרסים המובילות בעולם העסקי, כולל ה- American Business Awards וה- International Business Awards היוקרתיים.

התארים יוענקו במסגרת טקס וירטואלי שייערך ב- 14 באפריל.

"זהו כבוד גדול לזכות בפרס הזהב פעם נוספת. זוהי הכרה בעובדה הקשה של הצוות שלנו ובתמיכה המצוינת שמוענקת ללקוחות", אמר פיל פרידמן, נשיא ומנכ"ל,  CGS. "על אף השיבושים שעברו על השוק בשנה האחרונה, CGS פעלה במהירות כדי להגן על בטיחות ובריאות העובדים שלה, תוך שהיא שומרת על רמת פעילות ב- 100% תפוקה במטרה להמשיך ולשרת את הלקוחות. עשינו זאת, בין היתר, באמצעות מינוף טכנולוגיות הדור הבא לשיפור התמיכה".

"אנו גאים בכך שסייענו ללקוחות הגלובליים שלנו לשמור על הפעילות שלהם לאורך התקופה הזו, ואנו מעריכים מאוד את ההכרה שאנו מקבלים מ- Stevie Awards כבר שלוש שנים רצופות", אמר סטיב פטרוק, נשיא חטיבת אאוטסורסינג גלובלי, CGS. "בעוד חברות רבות ומוקדי תמיכה עוברים למודל של סביבות עבודה וירטואליות, התמיכה בלקוחות הפכה לחיונית מאי פעם. אנו מסוגלים להפעיל טכנולוגיות חדשות, כולל פתרון המציאות המועשרת שפיתחנו, Teamwork AR, כדי להמשיך לספק שירות מרחוק ללא הפרעה , ואף להציע חוויה עשירה יותר לאורך כל תהליך השירות. בימים בהם כולנו נדרשים לריחוק חברתי, היכולת לספק קשר אנושי בשילוב טכנולוגיה הפכה ליקרת ערך".

"בתקופה הקשה ביותר לעבודה שזכורה לרוב הארגונים, הזוכים ב- Stevie Award הצליחו למצוא דרכים לחדש, להגדיל מכירות, לענות על דרישות הלקוחות שלהם, ולהבטיח פעילות חדשה", אמר נשיא Stevie Awards, מגי גלגהאר. "השופטים הכירו בכך, ותגמלו זאת. אנו מצטרפים לשופטים בתשואות על ההצלחה המתמשכת של הזוכים".

כשהיא מצוידת במשאבים הטובים ביותר להפעלת מוקדי שירות ותמיכה עבור לקוחות גלובליים, CGS מציעה גישה היברידית ייחודית, המשלבת אוטומציה ומענה של סוכנים חיים. CGS מחזיקה מוקדי תמיכה בצפון אמריקה, דרום אמריקה, אירופה, אסיה ובמזרח התיכון. הצ'אט בוט מבוסס ה- AI של החברה, וטכנולוגיות RPA, משלימות את שירות התמיכה המסופק על ידי אלפי נציגי תמיכה ושירות הפועלים בשפות שונות. CGS תומכת ברבים מהמותגים הגלובליים המובילים בתעשיות קמעונאות, אירוח, שירותי בריאות, טכנולוגיה וטלקום. פתרונות ה- BPO החדשניים והסקלאביליים של CGS כוללים תמיכה טכנית ושירות לקוחות, מכירות אונליין, הרחבת ערוצי מכירה ותמיכה במשרד אחורי.

זהו תהליך פשוט, אך לא קל: כיצד להפוך לארגון ממוקד לקוח ב6 שלבים

לא משנה אם זו חברת B2C או חברת B2B, חברות ממוקדות לקוח הן אלו שמציבות את הרף החדש. חברות אלו יכולות לנוע מארגוני ענק כמו אמזון ואפל שמנהלות צוותי מכירות ושירות לקוחות איכותיים או אפילו הטכנאי סלולר שנמצא בסוף הרחוב בו אנו גרים. האנשים, הם הנכס הקריטי ביותר בשירות לקוחות. כשהארגון משקיע באנשים, חווית הלקוח מובטחת.

תמיכה רב לשונית – 3 יתרונות ושיטות עבודה מומלצות לשיפור חווית לקוח

אנשים טובים, תהליכים מסודרים וכלים מתקדמים הם אבני היסוד לכל מודל מיקור חוץ מוצלח. יחד עם זאת, אפילו בעזרת הטכנולוגיות והכלים הטובים ביותר, אי קיום תהליכי גיוס והכשרה נכונים ישפיעו בצורה ישירה על יכולת הארגון שלכם לספק תמיכה איכותית ועקבית ללקוחות הארגון.
האנשים, הם הנכס הקריטי ביותר בשירות לקוחות. כשהארגון משקיע באנשים, הצלחת צוות התמיכה מובטחת.

3 דרכים לשיפור תפוקת העובדים באמצעות AR

ציאות רבודה (AR) משנה את הדרך בה אנו עובדים. פתרונות מתקדמים כבר מוטמעים בכל רמה בארגון החל משיתוף פעולה בזמן אמת וסיוע של מומחים ברצפת המפעל ועד למצגות תכלית בפני מקבלי ההחלטות בארגון ובההנהלה הבכירה. בשורה התחתונה: על ידי אימוץ טכנולוגיה חדשנית זו, תפוקת העובדים בארגון תעלה באופן משמעותי.

ההשקעות המשתלמות ביותר למיקסום חווית לקוח בשנת 2022

מאז מגיפת הקורונה, 49% מהצרכנים בארה"ב לוקחים בחשבון את שירות הלקוחות כנתון בסיס לפני ביצוע עסקאות עם ארגונים שונים. ואף 30% אחוז מהלקוחות מוכנים לשלם יותר עבור שירות לקוחות מעולה, כאשר גם הצרכנים והארגונים פועלים לקראת בניית השגרה החדשה וכבר ברור כי חווית הלקוח הינו הפרמטר שיכול לבנות או להרוס מותגים האנשים, הם הנכס הקריטי ביותר בשירות לקוחות. כשהארגון משקיע באנשים, הצלחת צוות התמיכה מובטחת.

השאירו פרטים לקבלת עדכון על ההדגמה הקרובה

דוח חדש של CGS:

מגמות 2022 במיקור חוץ ותמיכה בלקוחות: מתן מענה בעולם מורכב מתמיד