fbpx

בלוג CGS ישראל

מה זה טלמיטינג?

מה זה טלמיטינג

רובנו המוחלט נתקל לפחות פעם אחת בחייו במושג "טלמרקטינג", אבל כמה מאיתנו שמעו את המילה "טלמיטינג?" במאמר הבא נסביר מה זה טלמיטינג ונגלה האם יש הבדל בינו לבין טלמרקטינג.

שירות הטלמיטינג (Tele-meeting) נועד לקבוע פגישות עבור עסקים עם לקוחות פוטנציאליים, או עם עסקים אחרים לצורך שיתוף פעולה. בחברות קטנות, בדרך כלל הטלמיטינג מתנהל מתוך החברה עצמה, באחריות של המנכ"ל/ית, מנהל/ת המשרד או שאר העובדים במשרד. אבל בחברות גדולות שיש להן צורך בקביעת פגישות רבות באופן שוטף, אדם אחד בדרך-כלל אינו מסוגל להתמודד עם כמות השיחות הנדרשת ולכן הן נעזרות בשירותי טלמיטינג חיצוניים.

איך טלמיטינג עובד?

נציגים של חברת אאוטסורסינג (Outsourcing) חיצונית מאתרים את מספר הטלפון של הלקוח הפוטנציאלי או של בעלי התפקידים בחברות אחרות ומייצגים את החברה בשיחת הטלפון הראשונית, שכל מטרתה לקדם סגירת עסקאות, להציג את השירותים או המוצרים של החברה ולקבוע פגישות מקצועיות.

שירותי הטלמיטינג הניתנים על ידי חברות מיקור חוץ הם פתרון מצוין לחברות גדולות, משום שהן מאפשרות פנייה ממוקדת ורחבה יותר למגוון לקוחות ובכך מגדילות את הסיכויים לחתימת עסקאות ולשיתופי פעולה מוצלחים. נציגי החברות מקבלים את הפרויקט לתקופת זמן מוגדרת, או בלתי מוגדרת ומאפשרים לבעלי התפקידים בחברות עצמן להמשיך בסדר היום הרגיל שלהם מבלי לפגוע בתפקוד שלהם.

בסופו של דבר, זוהי השקעה משתלמת לבעלי עסקים שמבינים שעל מנת ליצור הזדמנויות עסקיות רבות וגדולות, מבלי לפגוע בתפקוד החברה, הם מוכרחים להשקיע בחברה חיצונית ולתת לה לתפוס את המושכות.

ומה ההבדל בין טלמיטינג לטלמרקטינג?

שירות טלמרקטינג, יכול אף הוא להתבצע על-ידי עובדי החברה עצמה, או על ידי חברת מיקור חוץ חיצונית, אבל ההבדל ביניהם הוא שנציגי הטלמרקטינג שואפים לסגירת עסקאות במעמד שיחת הטלפון, דוגמה לכך היא חברות הביטוח שמשתמשות בשירותי מיקור חוץ של נציגים המתקשרים ללקוחות פוטנציאליים ומוכרים להם פוליסות ביטוח במעמד השיחה. בטלמיטינג לעומת זאת, המכירה או סגירת העסקה עצמה מתבצעת על-ידי בעלי התפקידים הרלוונטיים בחברה בפגישות ההמשך, אבל נציגי הטלמיטינג מכינים להם את הקרקע ומציעים להם הזדמנויות מכירה שעשויות לפתוח עבורם דלתות חדשות.

גלו למה אתם פשוט חייבים שירותי מיקור חוץ.

זהו תהליך פשוט, אך לא קל: כיצד להפוך לארגון ממוקד לקוח ב6 שלבים

לא משנה אם זו חברת B2C או חברת B2B, חברות ממוקדות לקוח הן אלו שמציבות את הרף החדש. חברות אלו יכולות לנוע מארגוני ענק כמו אמזון ואפל שמנהלות צוותי מכירות ושירות לקוחות איכותיים או אפילו הטכנאי סלולר שנמצא בסוף הרחוב בו אנו גרים. האנשים, הם הנכס הקריטי ביותר בשירות לקוחות. כשהארגון משקיע באנשים, חווית הלקוח מובטחת.

תמיכה רב לשונית – 3 יתרונות ושיטות עבודה מומלצות לשיפור חווית לקוח

אנשים טובים, תהליכים מסודרים וכלים מתקדמים הם אבני היסוד לכל מודל מיקור חוץ מוצלח. יחד עם זאת, אפילו בעזרת הטכנולוגיות והכלים הטובים ביותר, אי קיום תהליכי גיוס והכשרה נכונים ישפיעו בצורה ישירה על יכולת הארגון שלכם לספק תמיכה איכותית ועקבית ללקוחות הארגון.
האנשים, הם הנכס הקריטי ביותר בשירות לקוחות. כשהארגון משקיע באנשים, הצלחת צוות התמיכה מובטחת.

3 דרכים לשיפור תפוקת העובדים באמצעות AR

ציאות רבודה (AR) משנה את הדרך בה אנו עובדים. פתרונות מתקדמים כבר מוטמעים בכל רמה בארגון החל משיתוף פעולה בזמן אמת וסיוע של מומחים ברצפת המפעל ועד למצגות תכלית בפני מקבלי ההחלטות בארגון ובההנהלה הבכירה. בשורה התחתונה: על ידי אימוץ טכנולוגיה חדשנית זו, תפוקת העובדים בארגון תעלה באופן משמעותי.

ההשקעות המשתלמות ביותר למיקסום חווית לקוח בשנת 2022

מאז מגיפת הקורונה, 49% מהצרכנים בארה"ב לוקחים בחשבון את שירות הלקוחות כנתון בסיס לפני ביצוע עסקאות עם ארגונים שונים. ואף 30% אחוז מהלקוחות מוכנים לשלם יותר עבור שירות לקוחות מעולה, כאשר גם הצרכנים והארגונים פועלים לקראת בניית השגרה החדשה וכבר ברור כי חווית הלקוח הינו הפרמטר שיכול לבנות או להרוס מותגים האנשים, הם הנכס הקריטי ביותר בשירות לקוחות. כשהארגון משקיע באנשים, הצלחת צוות התמיכה מובטחת.

השאירו פרטים לקבלת עדכון על ההדגמה הקרובה

דוח חדש של CGS:

מגמות 2022 במיקור חוץ ותמיכה בלקוחות: מתן מענה בעולם מורכב מתמיד