8 דאגות הסייבר הגדולות ביותר של המנמ"ר, מאת עודד שפירא, מנכ"ל CGS – אוגוסט 2017, Israel Defense
10 העקרונות של שירות לקוחות מודרני– אוגוסט 2017, telecomnews
CGS ישראל מדווחת על גידול בשירותי התמיכה הטכנית במיקור חוץ ברוסית – יולי 2017, ITNEWS
ראיון עם עודד שפירא, מנכ"ל CGS ישראל – יוני 2017, אנשים ומחשבים
קבלת אות הגיוון ע"ש דב לאוטמן – בדצמבר 2017 ארגון מעלה והפורום הישראלי לגיוון בתעסוקה העניק לחברת CGS ישראל את אות הגיוון ע"ש דב לאוטמן, על שילוב ופיתוח כלכלי של אוכלוסיות בתת-תעסוקה.
אישיווק השבוע – מנכ"ל CGS עודד שפירא, – נובמבר 2017, All Marketing
כתבה על מפגש בנושא עמידה ביעדי מוקד שהתקיים במשרדי CGS – נובמבר 2017, אנשים ומחשבים
CGS ישראל מדווחת על גידול בשירותי התמיכה הטכנית במיקור חוץ שהיא מספקת – scooper
חברת שירותי מיקור החוץ למוקדי שירות ותמיכה CGS מרחיבה את פעילותה בישראל – יוני 2020, All Marketing