קבלו תובנות מבכירים במגוון תעשיות לגבי השינויים שעוברים על מוקדי תמיכה ושירות ב- 2022 – לא רק ברמה הטכנולוגית – אלא ממש בדרך הם פועלים.
הורידו את הדוח המבוסס על סקר שביצענו בקרב יותר מ- 200 מקבלי החלטות בכירים, המייצגים מחלקות IT, תפעול, כספים ושירות ותמיכה, לרוחב 25 תעשיות.
הבכירים שיתפו בדאגות שלהם לגבי השינויים במשאב האנושי וההשפעות ארוכות הטווח של מגמות עבודה מהבית, וכיצד הדברים משפיעים על קבלת החלטות מיקור חוץ וההשקעות שלהם בטכנולוגיה. ובנוסף, מה היעדים שלהם ל- 2022.