מגמות במיקור חוץ ותמיכה בלקוחות: מענה בעולם מורכב מתמיד

דוח להורדה

מגמות 2022 במיקור חוץ ותמיכה בלקוחות: מתן מענה בעולם מורכב מתמיד

לקבלת הדוח - מלאו פרטים

קבלו תובנות מבכירים במגוון תעשיות לגבי השינויים שעוברים על מוקדי תמיכה ושירות ב- 2022 – לא רק ברמה הטכנולוגית – אלא ממש בדרך הם פועלים. 

הורידו את הדוח המבוסס על סקר שביצענו בקרב יותר מ- 200 מקבלי החלטות בכירים, המייצגים מחלקות IT, תפעול, כספים ושירות ותמיכה, לרוחב 25 תעשיות.

הבכירים שיתפו בדאגות שלהם לגבי השינויים במשאב האנושי וההשפעות ארוכות הטווח של מגמות עבודה מהבית, וכיצד הדברים משפיעים על קבלת החלטות מיקור חוץ וההשקעות שלהם בטכנולוגיה. ובנוסף, מה היעדים שלהם ל- 2022.

אלה הדברים שתוכלו ללמוד מהדוח שלנו:

– כיצד תוכניות מיקור החוץ של ארגונים משתנות ב- 2022

– כיצד יעדים אסטרטגיים משתנים לאור לחצים הקיימים בשוק

– מהם הלחצים העסקיים המרכזיים של ארגונים

 – על איזו השקעה טכנולוגית ומהלכי מחשוב חיוני לשמור