fbpx

בלוג CGS ישראל

service
וובינר CGS:

"לוקחים את מוקד התמיכה והשירות לשלב הבא – עם שיפור במאמץ, אמפתיה ונאמנות"

צפו בוובינר כעת:

נקודות מרכזיות:
00' – היכרות עם סטיב ודאג
דקה 4 – מה לקוחות רוצים? תוצאות מחקר של CGS
דקה 12 – מה זו בדיוק אמפתיה? האם היא מנוגדת למקצועיות
דקה 18 – נאמנות לקוחות – מדוע זהו יעד חיוני?
דקה 23 – הדגמה של AR בסיוע ללקוחות מרחוק בדרך לפתרון בעיות מהיר
דקה 33 – שירות עצמי – להעצים לקוחות וטכנאי שטח
דקה 39 – מדדים חשובים להטמעה במוקד התמיכה

הוובינר מיועד ל: מנהלי מוקד תמיכה ושירות, סמנכ"לי תפעול ומנהלי חווית לקוח (CX)

סטיב פטרוק, נשיא חטיבת מיקור חוץ גלובלי, ודאג סטפן, נשיא חטיבת לימוד ארגוני, יחד עם אנליסט ראשי ב- CCW, בריאן קנטור מציגים כיצד:

1. מציאות מועשרת (AR) בשירות עצמי ובליווי נציג,  יכולה לטפח תקשורת, להאיץ פתרון בעיות ולבנות נאמנות לקוחות

2. אוטומציה ו- AI יכולות לצמצם מאמצים ולספק חווית שירות מותאמת אישית ללקוח

3. כלים מתאימים והכשרות של נציגים יכולים, לא רק לקצר את הזמן משלב הלימוד ועד לעבודה מעשית ב- 30%, אלא גם להוביל לצמצום במספר השיחות המועברות ולשפר את שביעות רצון הנציגים

4. נתונים המספקים "תובנות מעשיות" יכולים לשפר תפוקה ב- 20% ולשפר את ציון ה- net promoter

5. מדידה של מאמץ (Effort), אמפתיה ונאמנות, תוביל לחדשנות גדולה יותר, צמיחה, ורווחיות משופרת

זהו תהליך פשוט, אך לא קל: כיצד להפוך לארגון ממוקד לקוח ב6 שלבים

לא משנה אם זו חברת B2C או חברת B2B, חברות ממוקדות לקוח הן אלו שמציבות את הרף החדש. חברות אלו יכולות לנוע מארגוני ענק כמו אמזון ואפל שמנהלות צוותי מכירות ושירות לקוחות איכותיים או אפילו הטכנאי סלולר שנמצא בסוף הרחוב בו אנו גרים. האנשים, הם הנכס הקריטי ביותר בשירות לקוחות. כשהארגון משקיע באנשים, חווית הלקוח מובטחת.

תמיכה רב לשונית – 3 יתרונות ושיטות עבודה מומלצות לשיפור חווית לקוח

אנשים טובים, תהליכים מסודרים וכלים מתקדמים הם אבני היסוד לכל מודל מיקור חוץ מוצלח. יחד עם זאת, אפילו בעזרת הטכנולוגיות והכלים הטובים ביותר, אי קיום תהליכי גיוס והכשרה נכונים ישפיעו בצורה ישירה על יכולת הארגון שלכם לספק תמיכה איכותית ועקבית ללקוחות הארגון.
האנשים, הם הנכס הקריטי ביותר בשירות לקוחות. כשהארגון משקיע באנשים, הצלחת צוות התמיכה מובטחת.

3 דרכים לשיפור תפוקת העובדים באמצעות AR

ציאות רבודה (AR) משנה את הדרך בה אנו עובדים. פתרונות מתקדמים כבר מוטמעים בכל רמה בארגון החל משיתוף פעולה בזמן אמת וסיוע של מומחים ברצפת המפעל ועד למצגות תכלית בפני מקבלי ההחלטות בארגון ובההנהלה הבכירה. בשורה התחתונה: על ידי אימוץ טכנולוגיה חדשנית זו, תפוקת העובדים בארגון תעלה באופן משמעותי.

ההשקעות המשתלמות ביותר למיקסום חווית לקוח בשנת 2022

מאז מגיפת הקורונה, 49% מהצרכנים בארה"ב לוקחים בחשבון את שירות הלקוחות כנתון בסיס לפני ביצוע עסקאות עם ארגונים שונים. ואף 30% אחוז מהלקוחות מוכנים לשלם יותר עבור שירות לקוחות מעולה, כאשר גם הצרכנים והארגונים פועלים לקראת בניית השגרה החדשה וכבר ברור כי חווית הלקוח הינו הפרמטר שיכול לבנות או להרוס מותגים האנשים, הם הנכס הקריטי ביותר בשירות לקוחות. כשהארגון משקיע באנשים, הצלחת צוות התמיכה מובטחת.

השאירו פרטים לקבלת עדכון על ההדגמה הקרובה

דוח חדש של CGS:

מגמות 2022 במיקור חוץ ותמיכה בלקוחות: מתן מענה בעולם מורכב מתמיד