המדריך השלם למיקור חוץ של מוקדי תמיכה ושירות לקוחות גלובלי

מה תמצאו במדריך?
  1. על המדריך וקהל היעד
  2. האבולוציה של מיקור חוץ
  3. התועלות והיתרונות של מיקור חוץ
  4. הסיכונים במיקור חוץ וכיצד להתמודד אתם
  5. לאילו חברות כדאי ורצוי לשקול מיקור חוץ
  6. מהו הזמן הנכון לצאת למיקור חוץ
  7. קריטריונים לבחירת ספק מיקור חוץ
  8. בחינה איכותית של ספקי מיקור חוץ
  9. בניית שותפות מיקור חוץ חזקה – המפתח להצלחה
  10. העתיד של מיקור חוץ לתהליכים עסקיים
  11. סיכום

על המדריך וקהל היעד

המדריך השלם למיקור חוץ של מוקדי תמיכה ושירות לקוחות גלובלי הינו מסמך מקיף ומעמיק המיועד למנהלים בכירים ומקבלי החלטת בארגונים.

בראש ובראשונה יהיה מסמך זה שימושי מאוד עבור מנהלי מחלקות ומובילים בתחום השירות והתמיכה אך גם עבור מנכ"לים, מנהלי כספים ותפעול המתווים או שותפים לקבלת החלטות עסקיות משמעותיות בארגון.

מיקור חוץ לתהליכים עסקיים הינו כלי רב עוצמה ומוכח המאפשר צמיחה של חברות ע"י מיקוד בפעילויות הליבה תוך התייעלות ובד"כ גם יצירת חסכון משמעותי. לפיכך, בכל חברה השואפת לגדול, ולבטח באלו השואפות להפוך גלובליות, תיבחן בשלב כלשהוא האופציה של מיקור חוץ. בהינתן המורכבות שבכך לצד הערך הרב הגלום בו, מן הראוי שיהיה זה תהליך סדור, מקצועי ואיכותי. במובן זה, המדריך שלפניכם יכול להוות בסיס איתן לתהליך שכזה.

המדריך נבנה על בסיס ידע מקצועי רב בתחום שנצבר במהלך השנים ב- CGS וכן על בסיס מחקרים, סקרים ועוד. חלקים ממדריך זה פורסמו כבר בעבר כמאמרים פרטניים אך ייחודו של המדריך הוא באיגוד וארגון המידע במבנה תהליכי כך שיוכל לשמש אתכם באופן מעשי.

במדריך 10 פרקים הנחלקים ל- 4 שלבים עקרוניים באופן הבא:

סקירה – בחלק זה תוכלו להכיר וללמוד על מיקור חוץ, החל מהאבולוציה של תחום מרתק זה, יישומיו, היתרונות הגלומים בו כמו גם החסרונות (פרקים 2-4).

החלטה – בחלק זה תוכלו להסתייע על מנת להסתכל פנימה לתוך הארגון ולבחון האם מיקור חוץ מתאים לכם, האם זהו הזמן המתאים וגם תוכלו לבנות Business Case להצדקה עסקית למהלך באופן מקצועי. כל אלה יאפשרו לכם לקבל החלטה עסקית איכותית (פרקים 5-7).

בחירה – החלטתם. כעת הגיע העת לאתר שותף מקצועי מתאים. מהם השיקולים המרכזיים וכיצד מבצעים בחינה ובחירה טובה של ספק מיקור חוץ (פרקים 8-9).

יישום – לימדו איך ליישם תהליכים מורכבים של מיקור חוץ דרך יצירת שותפות ארוכת טווח עם ספק מיקור החוץ שלכם וצפו אל העתיד בתחום כדי שתוכלו להיות ראשונים ליישם טכנולוגיות וגישות חדשניות (פרקים  10-11).

נשמח לקבל מכם כל התייחסות, הערה והארה על המדריך והנכם מוזמנים כמובן לפנות אלינו לסיוע והכוונה ביישום בארגונכם.

בהצלחה!

לצפיה במדריך המלא נא למלא פרטים: