BPO Trends 2020

הסקר מגלה כי עסקים מתקשים לעמוד בציפיות הלקוחות ומחפשים טכנולוגיה שתסייע להם להעניק חוויה יוצאת מן הכלל ללקוחות.
יותר מ -300 מנהיגים בעולם העסקים ומקבלי החלטות המייצגים מחלקות IT, תפעול, כספים ושירות לקוחות בכ- 30 תעשיות סיפקו תובנות לגבי היעדים האסטרטגיים שלהם למיקור חוץ בשנת 2020, מהם האתגרים הגדולים ביותר שלהם ואיך ההשקעות וההוצאות משתנות.
להלן מה שחושף הדו"ח שלנו:

  • נקודת מבט רעננה על הסיבות העיקריות למיקור חוץ בשנת 2020
  • מדוע CX הוא בעל חשיבות עליונה
  • החששות הגוברים סביב אבטחת מידע של צרכנים ומניעת הונאה
  • החידושים האחרונים ותחומי ההשקעה הגדולים ביותר
  • היכן חברות מחפשות שירותי ייעוץ לקבלת עזרה

הדו"ח המלא מספק נתוני סקרים הניתנים להמרה לפעולה, טבלאות השוואה ודוגמאות מהחיים האמיתיים שיעזרו לך לתדלק צמיחה ושותפויות מוצלחות בשנה הקרובה.

הורידו את הדו"ח המלא למידע נוסף.

* שדות מילוי חובה